Rabu, 29 Agustus 2012

Gapenting !

Pertamo kali kenal , kau baek nian dengan aku. kau ramah nian dengan aku sikap kau manis nian dengan aku. kau nyuruh aku nuruti kendak kau yg sikok itu (maafrahasia) aku turuti -___- tahan nah aku bebalah samo punyo masalah dengan uwong !
Pikiran aku cuma sikok , aku idak bikin kau marah samo blablabla~
sehari duo hari sifat kau masih cak awal kenal , tau perasaan aku ? Seneng nian oy , harapan aku cuma sikok semoga sifat kau cakinilah dengan aku idak berubah-berubah ! tetep baik , ramah , bikin aku seneng , lucu !
lamo kelamoan harapan aku cuma jadi khayalan :')
nak tau rasonyo apo ? NYESEK !!!!! :""""""
aku pecak dak kau anggep , kau cugakke , kau cak cueki bae ! sakeettooyysakkeett !!! -___-
ujungnyo keno pehape ! apolah cubo ? masih jaman ngepehapeke uwong ?  Alay nian kaunih !
Nyesel taudak pernah muji kau depan kawan aku ! retinyo kebaikan kautuh cuma sementaro bae !
Sekarang cuma biso nahan nyeseekkk bae aku :') sabaar pebebbb sabaarrr !!!!! :)))))

Tidak ada komentar:

Posting Komentar